Pepparkaksbak

Ikväll blir det pepparkaksbak här hemma. Måste bara vänta på att älskade Gustaf ska komma hem ifrån hockeyn först. Har precis vart med mamma i tumba C för att handla pepparkaksdeg (alldeles för lata för att göra egen pepparkaksdeg) Kanske lägger upp lite bilder på hur våra (antagligen brända) pepparkakor kommer att se ut. Ska nog ladda ner 'ensam hemma' filmerna som jag och älskling ska kolla på ikväll.

Igår kväll så kom Sanne och Simon hit till mig och Gustaf, vi kollade på The Hills Have Eyes och åt en massa morotskaka och drack julmust. Mycket trevligt faktist. Vart däremot väldigt besviken när jag trodde att det var wrong turn vi skulle kolla på när det visade sig vara något annat. Fast The Hills Have Eyes var faktist också ganska bra, (båda filmerna har ju istort sett samma handling)



Bild tagen här.

Kommentarer
Postat av: johanna

sv; vad kul att du gillar designen, tack :) Men jag är inte så bra på att göra till andra :p visst jag kan göra desginen och sådär, men själva headern kan jag inte för jag har inte photoshop så jag gör mina i paint.. men om du har en header du vill ha så kan jag kanske hjälpa dig :)

2008-12-06 @ 19:05:58
URL: http://johannaarreman.blogg.se/
Postat av: johanna

sv; jaha okej, jo men det skulle jag väl kunna fixa.. men det tar lite tid så just nu har jag inte tid :/ men imorgon eller senare idag kanske jag kan

2008-12-06 @ 20:00:37
URL: http://johannaarreman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0